XSR 700 Forums banner

Yamaha XSR 700 mods en YouTube-kanaal gewijd aan XSR 700

4.9K views 4 replies 2 participants last post by  Kanaye Shogun  
#1 ·
Hallo allemaal,

Hier is mijn kanaal met veel nuttige inhoud voor Yamaha XSR. Van servicevideo's zoals het vervangen van bougies en filters, mod-video's, tutorials, apparatuurrecensies en reizen.

Als je geïnteresseerd bent, abonneer je dan (het is gratis). Meer content komt eraan :)

Dank je! Proost

#2 ·
#4 ·
Een paar jaar geleden (toen ik mijn XSR nog niet had) besloot ik met mijn 50cc Gilera Runner scooter naar de Kroatische kust te gaan, omdat ik nog geen echte motorfiets had. Het begon als een grap en iedereen dacht dat ik gek was. Iedereen vertelde me dat je zo'n reis niet op een 50cc scooter kunt maken. 50cc is te zwak, hij gaat kapot, en het kan niet. Nou, ik pakte mijn spullen, checkte de scooter en de volgende dag was ik onderweg. Tijdens de reis sliep ik op de stranden, in het bos (berghut), in een geleende hangmat en op de vloer van het appartement van mijn vriend.
Het bleek een van de beste reizen te zijn die ik ooit heb gehad. In 15 dagen heb ik ongeveer 1600 km gereisd, geweldige mensen ontmoet, nieuwe vrienden gemaakt en prachtige plekken gezien. Dus laat je niet ontmoedigen als je niet de grootste of nieuwste motorfiets hebt, of als mensen je vertellen dat je het niet kunt. Het avontuur ligt voor je. Het enige wat je nodig hebt, is je wil.