XSR 700 Forums banner

Witaj z San Diego CA USA

372 views 21 replies 6 participants last post by  Kirk'25XSR  
#1 · (Edited)
Witajcie, po sprzedaży mojego ostatniego motocykla w 2001 roku po narodzinach moich synów bliźniaków, kupiłem 4 lipca nowy motocykl XSR 700 z 2025 roku. Chociaż w młodości przejechałem wiele kilometrów, moim ostatnim motocyklem był V Twin z 1996 roku. Pod wieloma względami czuję się znowu jak nowicjusz, ale wspaniale jest znów być w drodze. Jeżdżę tylko w weekendy dla przyjemności. Zmiany: wydech Kelpi, krótki ogon, kierunkowskazy typu bullet, stworzone mini sakwy z toreb przeznaczonych do noszenia na torsie, skórzane owijki na kierownicę i podwyższenie kierownicy o 1 cal, podłączona ładowarka do telefonu.
 

Attachments

#7 ·
Cześć, witamy.
Muszę zapytać, czy działa dobrze z wydechem? Zastanawiam się tylko, biorąc pod uwagę, że to nowszy model i w ogóle..
Działa świetnie! Używałem wcześniej cichszej tłumika, który był w zestawie i jest idealnie głośny i w ogóle nie wpłynął negatywnie na osiągi, wręcz przeciwiej, trochę je poprawił.
Mam 183 cm wzrostu i ważę 111 kg i śmiga jak szalony. Kilka razy jechałem nawet 200 km/h bez problemu i przyspiesza i rusza z każdej prędkości bez wahania.
 
#5 ·
Witamy na forum. Uczycie się, że XSR-y po 2021 roku mają mniejszą popularność na rynku wtórnym, a zmiany w elektryce sprawiają, że wiele akcesoriów do starszych motocykli Gen I nie pasuje. Większość twardych części działa dobrze.

Spójrz na podnóżki do MT07 lub Tenere 700/T7. Powinny pasować i mieć szerszy rynek.

SoCal to świetne miejsce do jazdy. Jeździłem tam wiele mil od lat 80. do 2000., zanim przeprowadziłem się na Wschód. Ciesz się eksploracją i rozważ wzięcie udziału w kursie dla powracających jeźdźców, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Każdy z kursów MSF to dobry sposób na odświeżenie i doskonalenie umiejętności po długiej przerwie. Zrobiłem to po 10-letniej przerwie i okazało się to bardziej pomocne, niż myślałem. Od tego czasu przejechałem 500 tysięcy mil, z tylko jednym atakiem jelenia i upadkami przy niskiej prędkości poza asfaltem. Musimy ich widzieć, oni nas nie widzą.
 
#8 ·
Witaj na forum. Uczysz się, że XSR-y po 2021 roku mają mniejszą grupę odbiorców na rynku wtórnym, a zmiany w elektryce sprawiają, że wiele akcesoriów do starszych motocykli Gen I nie pasuje. Większość twardych części działa dobrze.

Spójrz na podnóżki do MT07 lub Tenere 700/T7. Powinny pasować i mieć szerszy rynek.

SoCal to świetne miejsce do jazdy. Jeździłem tam wiele mil od lat 80. do 2000., zanim przeprowadziłem się na wschód. Ciesz się odkrywaniem i rozważ kurs dla powracających jeźdźców, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Każdy z kursów MSF to dobry sposób na odświeżenie i doskonalenie umiejętności po długiej przerwie. Zrobiłem to po 10-letniej przerwie i okazało się to bardziej pomocne, niż myślałem. Od tego czasu przejechałem 500 tys. mil, z tylko jednym atakiem jelenia i upadkami przy niskiej prędkości poza drogą od tego czasu. Musimy ich widzieć, oni nas nie widzą.
Dobrze wiedzieć! Nie byłem pewien, czy części są wymienne z Tenere. Przejechałem się na jednym podczas wyboru tego motocykla. Podobały mi się elementy MT7, Tenere i oczywiście ten, ale Tenere był tym, na co prawie się zdecydowałem, tylko dlatego, jak wygodny był, ale najbardziej podobały mi się elementy tego. Wygląda na to, że dostanę podnóżki Tenere!
Dzięki!!

Zgadzam się co do kursu odświeżającego, już przeglądam kilka różnych opcji.
 
#12 ·
Próbowałem tych podnóżków xitomer, były dla mnie za szerokie, ale rozważam ponowne ich wypróbowanie, w połączeniu z regulowanymi dźwigniami stóp.
Lubię jeździć stojąc przez długi czas i im szerzej, tym lepiej. Moim głównym zmartwieniem w przypadku aluminiowych jest jednak to, jak bardzo są wytrzymałe. Jedna rzecz to wspieranie ciężaru, który niosą podczas siedzenia i okazjonalnego krótkiego wstawania, ale przez 2-10 minut martwię się trochę o złamanie i to byłby brzydki wypadek. LOL