XSR 700 Forums banner

Hallo vanuit San Diego CA USA

374 views 21 replies 6 participants last post by  Kirk'25XSR  
#1 · (Edited)
Groeten, nadat ik in 2001 mijn laatste motorfiets had verkocht na de geboorte van mijn tweelingjongens, kocht ik op 4 juli een nieuwe 2025 XSR 700. Hoewel ik in mijn jeugd veel kilometers had gemaakt, was mijn laatste motorfiets een V Twin uit 1996. In veel opzichten voel ik me weer een nieuweling, maar het is fijn om er weer op uit te zijn. Ik rijd alleen in het weekend voor de lol. Uitgevoerde aanpassingen.... Kelpi uitlaat, tail tidy, bullet knipperlichten, zelfgemaakte mini zadeltassen van tassen ontworpen om over je torso te dragen, lederen grip wraps en een 1 inch stuurverhoger, aangesloten telefoonoplader.

Attachments

#7 ·
Hoi, welkom.
Ik moet vragen, draait hij oké met de uitlaat? Vroeg me gewoon af met het feit dat het het nieuwere model is en zo..
Loopt geweldig! Ik gebruikte vroeger een stillere demper die erbij zat en hij is perfect luid en heeft de prestaties helemaal niet negatief beĂŻnvloed, het maakte het zelfs een beetje beter.
Ik ben 1,83 m en 111 kg en hij rijdt als een kampioen. Ik ben een paar keer tot 200 km/u geweest zonder problemen en hij komt zonder aarzeling op gang vanuit elke snelheid.

#5 ·
Welkom op het forum. Wat u leert, is dat XSR's na 2021 een kleinere aftermarket-volging hebben en de veranderingen in de elektrische installatie veel accessoires voor oudere Gen I-motoren niet van toepassing maken. De meeste harde onderdelen werken prima.

Kijk eens naar voetsteunen voor de MT07 of Tenere 700/T7. Ze zouden moeten passen en een bredere markt hebben.

SoCal is een geweldige plek om te rijden. Ik heb daar van de jaren '80 tot de jaren 2000 vele kilometers gereden voordat ik naar het oosten verhuisde. Geniet van het verkennen en overweeg een cursus voor terugkerende rijders te volgen als u dat nog niet heeft gedaan. Elk van de MSF-cursussen is een goede manier om uw vaardigheden op te frissen en aan te scherpen na het lange uitstel. Ik deed dat na een pauze van 10 jaar en vond het nuttiger dan ik dacht. Sindsdien heb ik er 500.000 mijl op gereden met slechts een herten aanval en vallen bij lage snelheid buiten de weg sindsdien. We moeten ze zien, zij zien ons niet.

#8 ·
Welkom op het forum. Wat je leert is dat XSR's na 2021 een kleinere aftermarket-aanhang hebben en de veranderingen in de elektrische installatie maken veel accessoires voor oudere Gen I-motoren niet van toepassing. De meeste harde onderdelen werken prima.

Kijk eens naar de steps voor de MT07 of Tenere 700/T7. Ze zouden moeten passen en een bredere markt hebben.

SoCal is een geweldige plek om te rijden. Ik heb er van de jaren '80 tot de jaren 2000 vele kilometers gereden voordat ik naar het oosten verhuisde. Geniet van het verkennen en overweeg een cursus voor terugkerende rijders als je dat nog niet hebt gedaan. Elk van de MSF-cursussen is een goede manier om je vaardigheden op te frissen en aan te scherpen na het lange uitstel. Ik deed dat na een pauze van 10 jaar en vond het nuttiger dan ik dacht. Sindsdien heb ik er 500.000 op gereden met alleen een hertenaanval en vallen bij lage snelheid buiten de weg sindsdien. We moeten ze zien, zij zien ons niet.
Goed om te weten! Ik wist niet zeker of onderdelen uitwisselbaar waren met de Tenere. Ik heb er een proefrit mee gemaakt bij het kiezen van deze motor. Ik hield van elementen van de MT7, de Tenere en deze, maar de Tenere was het bijna geworden, alleen omdat hij zo comfortabel was, maar ik hield het meest van elementen van deze. Dus ik zal waarschijnlijk Tenere-voetsteunen krijgen!
Bedankt!!

Eens over een opfriscursus, ben al aan het kijken naar een paar verschillende opties.

#12 ·
Ik heb deze xitomer voetsteunen eerder geprobeerd, ze waren te breed naar mijn zin, maar ik overweeg ze opnieuw te proberen, in combinatie met verstelbare voethendels.
Ik rij graag lange tijd staand en hoe breder hoe beter. Mijn grootste zorg bij aluminium exemplaren is echter hoe sterk ze werkelijk zijn. Het is één ding om het gewicht te dragen dat ze dragen tijdens het zitten en af en toe kort opstaan, maar voor 2-10 minuten maak ik me een beetje zorgen dat ze afbreken en dat zou een lelijke valpartij zijn. LOL